Sídlo: nam. 14. října 1307/2, 150 00 PRAHA 5 - Smíchov

tel: +420 774 305 543, +420 774 315 543


Event manažer fyzických akcí

Pro posílení našeho týmu v Olomouci, který tvoří obchodní manažeři, projektoví manažeři, grafici, video produkční, IT oddělení, hledáme event manažera/ku fyzických akcí.

Pracovní náplň

  • Kompletní zajištění a organizace fyzických akcí (kongresy a sympozia)
  • Správa webu Healthcomm, jeho aktualizace, vkládání novinek a plánovaných akcí
  • Tvorba podkladů pro grafiku (ceníky, bannery, vizuály, letáky, vstupenky, abstrakta)
  • Fyzická účast na pořádaných akcích
  • Marketingové aktivity k pořádaným akcím (podpora účasti, prodeje)
  • Komunikace a vyjednávání s partnery, hotely, přednášejícími i uživateli
  • Vedení týmu pro fyzické akce – koordinace týmu
  • Evidence aktivit ve firemním CRM systému, měsíční reporting aktivit

Požadavky

  • komunikační a organizační schopnosti
  • příjemné vystupování
  • vyjednávací schopnosti
  • schopnost týmové spolupráce
  • smysl pro odpovědnost za výsledky
  • samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
  • vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, dochvilnost
  • znalost práce na PC, aktivně kancelářský balík MS office

Benefity

  • mobilní telefon, notebook
  • zaškolení na nabízenou pozici
  • práce ve stabilní společnosti
  • po zapracování možnost částečně pracovat z domu
  • práce na prestižních projektech s významnými klienty

Pracovní poměr

  • práce na plný úvazek
  • místo pracoviště Olomouc
  • HM 25 000 Kč + měsíční a roční bonusy
  • po zapracování pracovní poměr na dobu neurčitou

Vaše CV s motivačním dopisem a fotografií odesílejte na adresu: hana.benickova@hcom.cz.
Do předmětu napište: Pozice event manažer fyzických akcí.

Pokud nebudete kontaktováni do 10 dnů od zaslání, nebyl/a jste zařazen/a do prvního kola výběrového řízení.


Obchodní manažer/ka - konzultant

Pro posílení našeho týmu v Olomouci, který tvoří obchodní manažeři, projektoví manažeři, grafici, videoprodukční, IT oddělení, hledáme dalšího obchodního manažera/ku - konzultanta.

Pracovní náplň

  • vedení obchodních jednání a vedení komunikačních projektů
  • prezentace firemních produktů portfolia společnosti u nových i stávajících klientů
  • vystavování cenových nabídek dle poptávek klientů i aktivní prodej novým
  • odpovědnost za realizaci zakázek – spolupráce se všemi odděleními ve firmě
  • tvorba komunikačních kampaní a strategických kampaní
  • účast na odborných kongresech, sympoziích, konferencích a firemních eventech
  • evidence aktivit ve firemním CRM systému, měsíční reporting aktivit

Požadavky

  • samostatnost a 100% spolehlivost – schopnost sebeřízení
  • profesionální vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost jednat s managementem na vrcholové úrovni
  • loajální a aktivní přístup s pružnou pracovní náplní
  • strategické myšlení a výborné prezentační schopnosti
  • smysl pro odpovědnost za výsledky
  • angličtina zásadní výhodou / není podmínkou

Benefity

  • měsíční/roční obchodní prémie za plnění prodejních cílů
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy
  • profesní koučink a trénink na pozici

Pracovní náplň

  • práce na plný úvazek nebo externí spolupráce (HC partner na IČO)
  • na dobu neurčitou po ročním zapracování / se zkušební lhůtou
  • pracoviště Olomouc/Praha – po zapracování možnost částečný homeoffice

Vaše CV s motivačním dopisem a fotografií odesílejte na adresu: hana.benickova@hcom.cz.
Do předmětu napište: Obchodní manažer - konzultant.

Pokud nebudete kontaktováni do 10 dnů od zaslání, nebyl/a jste zařazen/a do prvního kola výběrového řízení.


Junior obchodní manažer/ka

Pro posílení našeho týmu v Olomouci, který tvoří obchodní manažeři, projektoví manažeři, grafici, videoprodukční, IT oddělení, hledáme junior obchodního manažera/ku pro přípravu na pozici obchodního manažera.

Pracovní náplň

  • příprava obchodních jednání a realizace malých obchodních případů
  • prezentace firemních produktů portfolia společnosti u nových klientů
  • analytické zázemí pro obchodní manažery
  • příprava obchodních nabídek pod supervizí obchodního manažera
  • odpovědnost za realizaci zakázek – spolupráce se všemi odděleními ve firmě
  • tvorba komunikačních kampaní a strategických kampaní pod supervizí obchodního manažera
  • účast na odborných kongresech, sympoziích, konferencích a firemních eventech
  • evidence aktivit ve firemním CRM systému, měsíční reporting aktivit

Požadavky

  • samostatnost a 100% spolehlivost – schopnost sebeřízení
  • profesionální vystupování
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost jednat s managementem na vrcholové úrovni
  • loajální a aktivní přístup s pružnou pracovní náplní
  • strategické myšlení a výborné prezentační schopnosti
  • smysl pro odpovědnost za výsledky
  • angličtina zásadní výhodou / není podmínkou

Benefity

  • měsíční/roční obchodní prémie za plnění prodejních cílů
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy
  • profesní koučink a trénink na pozici

Pracovní náplň

  • práce na plný úvazek nebo spolupráce jako partner HC
  • na dobu neurčitou po ročním zapracování / se zkušební lhůtou
  • pracoviště Olomouc/Praha – po zapracování možnost částečný homeoffice
  • vhodný především pro absolventy

Vaše CV s motivačním dopisem a fotografií odesílejte na adresu: hana.benickova@hcom.cz.
Do předmětu napište: Junior obchodní manažer.

Pokud nebudete kontaktováni do 10 dnů od zaslání, nebyl/a jste zařazen/a do prvního kola výběrového řízení.


Konzultant/ka edukačních a marketingových projektů - Junior

Pozice vhodná pro velmi aktivní absolventy nebo ty co hledají účast na ambiciozních projektech, které jsou mezi lídry edukace a komunikace ve zdravotnictví.

Jsi připraven doplnit řady kreativních markeťáků, produktivních produkťáků, řízných střihačů a nastoupit na obchodní flotilu? Hledáme zkušeného mořského vlka! Budeš to TY?

Co od TEBE očekáváme?

  • vedení obchodního jednání, edukačních a komunikačních projektů
  • prezentace firemního portfolia stávajícím a novým klientům
  • tvorbu cenových nabídek dle poptávky, ale i aktivní prodej
  • musíš spolupracovat se všemi na palubě, aby klienti byli spokojeni!
  • slova jako strategie, kampaň, komunikace TI musí být vlastní!
  • také by ses měl umět porvat s firemním CRM a reportovat nám své výsledky

Co budeš potřebovat?

  • 100% spolehlivost a řízení času
  • profesionální vystupování
  • vynikající komunikační a organizační dovednosti
  • nebát se jednat a profesionálně vystupovat před managery na vrcholné úrovni
  • aktivní a loajální přístup
  • musíš umět převzít zodpovědnost za své výhry i prohry
  • agličtina je výhodou, ale není podmínkou
  • kreativní a pro klientský přístup

Čím Tě vybavíme?

  • měsíční/roční obchodní prémie za plnění prodejních cílů
  • mobilní telefon, notebook
  • budou Tě koučovat a trénovat zkušení matadoři svého řemesla
  • podpoříme TVÉ vzdělání

Pracovní podmínky

  • práce na plný úvazek nebo externí spolupráce jako HC partner
  • nástup možný ihned 2022, případně dle dohody
  • po ročním zapracování si řekneme, jak nás to vzájemně bavilo ,a řekneme si, co dál
  • pracoviště OLOMOUC a PRAHA - 4x měsíčně
  • výběrové řízení bude probíhat průběžně do obsazení pozice 2022.

Vaše CV s motivačním dopisem a fotografií odesílejte na adresu: hana.benickova@hcom.cz.
Do předmětu napište: Konzultant/ka edukačních a marketingových projektů - Junior.

Pokud nebudete kontaktováni do 10 dnů od zaslání, nebyl/a jste zařazen/a do prvního kola výběrového řízení.