Zapomenuté heslo   Registrace
  

Školení

V rámci spolupráce se sesterským vzdělávacím projektem NEMESIS building personality vytváříme vzdělávací semináře pro odborníky na trhu farmacie:

Našimi klienty jsou:

Management farmaceutických firem

Obchodní reprezentanti výrobních firem

Lékárníci

Farmaceutičtí asistenti

 

Spojujeme komunikační skupiny prostřednictvím inovací komunikačních řešení, moderními formami
edukace a technologiemi, které neustále sledujeme.

 

 

 

Produkty pro naše klienty:

 

  • VZDĚLÁVACÍ TRÉNINKOVÉ PROGRAMY
  • KOUČINKOVÉ MODULY NA TÉMA MANAGEMENT, TIME MANAGEMENT, MARKETING A DALŠÍ
  • KONGRESY
  • SYMPOZIA
  • KONFERENCE
  • EVENTY
  • TEAMBUILDING PROGRAMY

 

 

 

 

 

Při přípravě těchto aktivit se řídíme:

 

ŠKOLENÍ - S PŘÍPRAVOU

Agentura by měla vždy připravit školení dle komplexních potřeb vašich zaměstnanců a to bez

prvotního setkání s možnými účastníky školení nebo kurzu nelze.

 

ŠKOLENÍ - S DIAGNOSTIKOU

Zvažte před školením jakéhokoliv týmu, zda školit jen dle subjektivních potřeb nebo nechat agenturu realizovat diagnostiku skupiny k efektivnějšímu zacílení školení

 

ŠKOLENÍ - EFEKTIVNĚ

Vsázejte na školení | kurzy | semináře, které jsou připraveny s min. 70% praktických cvičení

a trénování získaných dovedností.

 

ŠKOLENÍ - DYNAMICKY

Vybírejte školení tak, aby jste měli garanci dle rozsahu a struktury s maximální dynamikou průběhu školení. Účastníci by měli na školení dynamicky pracovat - nesmí dojít k zívání.

 

ŠKOLENÍ - MODERNĚ A INTERAKTIVNĚ

Nestačí jen číst slide,ale vybírejte školení, kde lektor pracuje s moderními vizuálními pomůckami, ale především používá flipcart a fixu.

(3D projekce, filmové ukázky, audio ukázky, testy, hry, interaktivní tabule)

 

ŠKOLENÍ - SYSTEMATICKY

Zvažte pečlivě, jaké téma váš tým opravdu potřebuje a investujte své prostředky velmi efektivně. V dnešní době je velmi efektivní skloubit školení s koučování po absolvování školení a to min. do 2 týdnů.

 

ŠKOLENÍ - SE ZPĚTNOU VAZBOU

Bez zpětné vazby na téma, praktické využití,osobnost lektora je dnes již investovat do další spolupráce s agenturou téměř nemožné.

 

ŠKOLENÍ -  PROFESIONÁLNĚ

Dbejte na výběr lektora. Měl by mít především profesionální přehled a zkušenosti k tématu

školení. Úspěšní manažeři ještě nemusí být nejlepší lektoři, ale ti úspěšní lektoři a koučové se v jejich řadách určitě rodí.

 

Eventy

Eventy chystáme vždy podle přání klienta a to tak aby bylo splněno očekávání a cíl akce.

 

 

Nejčastější akce jsou:

 

  • edukační event
  • produktový event
  • event, jako poděkování klientům
  • interaktivní sympozium
  • sympozium
  • event ke speciální příležitosti aj.